Liczy się profesjonalizm

Zamieszczone dnia

Nie od dziś wiadomo, że cenimy sobie profesjonalizm. Czemu więc zasada ta miałaby nie dotyczyć tego, z czym spotykamy się w przestrzeni wirtualnej Internetu? Profesjonalizm to niezmiernie ważny element, zwłaszcza w biznesie.

Mając swoją stronę internetową, warto zadbać o jej wiarygodność
Autor zdjęcia: perzonseo

Wszak, w przypadku prowadzenia strony internetowej, nowi użytkownicy, którzy ją odwiedzają wyrabiają sobie na jej temat tylko na podstawie tego jakie zrobi ona na nich wrażenie. Ważne jest więc to jak wygląda dana strona internetowa. Jeśli więc zależy Ci na tym, by sprawiać wrażenie profesjonalisty, musisz zainwestować w profesjonalną, funkcjonalną stronę, zaprojektowaną zgodnie z obecnie obowiązującymi trendami, która w pełni spełni oczekiwania jej użytkowników. Rozwiązania archaiczne sprzed kilkunastu lat z pewnością zdyskwalifikują nas w oczach klientów, a to przełoży się na niski współczynnik konwersji.

Zadbaj o swoją wiarygodność

Mając swoją stronę internetową, warto zadbać o jej wiarygodność. W jaki sposób najlepiej tego dokonać? Sprawdzonym sposobem jest prezentowanie firmy wśród znanych marek lub serwisów informacyjnych, co znacznie zwiększa jej wiarygodność wśród internautów.

Choć zdarzyć może się przecież tak, że osoby trafiające po raz pierwszy na stronę firmy nie kojarzą jej nazwy i serwisu, z pewnością będą kojarzyły logo chociażby Allegro, Onetu, czy innych mediów. Warto więc korzystać z wszelkich publikacji w prasie, dbając również o to, by uzyskiwać różne nagrody (na przykład firma roku) i certyfikaty. Dobrze jest również umieszczać loga różnych organizacji odpowiedzialnych za dane informacje zamieszczone na stronie.

W takim przypadku nie powinniśmy obawiać się przesytu. W tej akurat sytuacji sprawdza się zasada, że im więcej, tym lepiej.

Liczą się opinie wystawione przez klientów

Użytkownicy i potencjalni klienci przykładają również dużą wagę do opinii klientów dotyczących zarówno funkcjonowania samego sklepu, jak też i tego jak oceniają oni dane produkty, które sklep ten ma w swoim asortymencie. W praktyce, gdy działasz już jakiś czas na rynku, znalezienie zadowolonych klientów nie powinno być trudne. Możliwość publikacji wszystkich, nawet negatywnych komentarzy jest jednak dość ryzykownym posunięciem. Może warto więc poświęcić trochę czasu i postarać się o to, by wybrać najbardziej wartościowe recenzje i komentarze, jakie udało się uzyskać i zamieścić je w widocznym miejscu na stronie?

Dobrze jest, by opinie te nie były anonimowe, można zostać bowiem posądzonym o spreparowanie takich komentarzy. Wystarczy zamieścić imię, miasto, czy też wiek osoby będącej autorem komentarza, by wzrosła jego wiarygodność. Gdy uda się dodatkowo zamieścić obok recenzji także prawdziwe zdjęcia twoich zadowolonych klientów, może okazać się to prawdziwym strzałem w dziesiątkę.