Czy uzyskiwany za pośrednictwem strony współczynnik konwersji jest dla Ciebie zadowalający?

Zamieszczone dnia

Każdy, kto decyduje się na to, by prowadzić jakąkolwiek działalność w przestrzeni wirtualnej, musi mieć świadomość tego czym jest współczynnik konwersji (https://www.omniconvert.com/pl/narzedzie-do-optymalizacji-wspolczynnika-konwersji) i idąc dalej tym tropem –na jakim poziomie plasuje się on w danym przypadku konkretnego biznesu internetowego. Co Ci bowiem po tym, że masz w Internecie swój sklep, którego stronę odwiedza wielu użytkowników, skoro finalnie tylko niewielki procent z nich decyduje się na to, by złożyć za jego pośrednictwem swoje zamówienie? Liczą się konkrety, które przynoszą przedsiębiorcy określone korzyści. Jeśli nie są one wystarczające, konieczne jest podjęcie działań, które pozytywnie wpłyną na te kwestie, finalnie prowadząc do podniesienia współczynnika konwersji.

Walka o klienta

Każdy, kto decyduje się na to, by prowadzić jakąkolwiek działalność w przestrzeni wirtualnej, musi mieć świadomość tego czym jest współczynnik konwersji i idąc dalej tym tropem –na jakim poziomie plasuje się on w danym przypadku konkretnego biznesu internetowego
Autor zdjęcia: perzonseo

Specjaliści od marketingu mówią wprost, że mamy tylko około trzech sekund na to, by przekonać odwiedzającego daną stronę internautę, by pozostał na niej, gdyż znajdzie tu rozwiązanie swojego problemu. Można wprawdzie przyjąć, że sam fakt, że internauta taki w ogóle trafił na daną stronę jest już połową sukcesu, jednak pamiętać należy, że samo wejście nie zagwarantuje nam tego, że osoba taka na niej pozostanie i wykona pożądaną przez nas czynność.

Zasadnicze pytanie, które powinniśmy sobie zadać w takim przypadku to pytanie o to jak zwiększyć współczynnik konwersji? W praktyce, jak zapewniają specjaliści od marketingu sieciowego, sposobów jest bardzo wiele. Może być to zarówno zagwarantowanie dobry projektu strony, zawarcie na niej wartościowej treści i należycie skonstruowane wezwanie do akcji. Każdy z tych elementów może skutecznie przekształcić odwiedzającego w klienta firmy.